REKLAMACE ZBOŽÍ

Žádost o reklamaci včetně jejího důvodu nám pošlete e-mailem na adresu eshop@pro-kuchyni.cz. Nezapomeňte prosím uvést číslo objednávky. Můžete připojit fotografii reklamovaného zboží a kopii dokladu o zakoupení zboží.

 

Po obdržení reklamace Vás budeme kontaktovat. Následně společně sepíšeme reklamační protokol, který bude obsahovat veškeré náležitosti včetně Vámi požadovaného způsobu vyřízení reklamace a domluvíme se na způsobu vrácení reklamovaného zboží.



Jakmile reklamované zboží převezmeme a Vaši reklamaci posoudíme (nejpozději do 30 kalendářních dnů), budeme Vás kontaktovat. Jestliže bude reklamace uznána, zašleme v zákonné lhůtě peníze na Váš účet, nebo Vám odešleme nový výrobek. Více o podmínkách reklamace se dozvíte v obchodních podmínkách.